שם החברה CALL יכול

אתר http://www.callyachol.co.il

עסק חברתי שמעסיק 230 עובדים מתמודדים עם מוגבלויות שונות בפריון רגיל ובתנאי שכר רגילים , במתן שירותי מוקד טלפוני ושירותי לוגיסטיקה לארגונים מונציפאלים ועסקיים:

  • פרויקט ארנונה במייל :ביצוע פעילות יזומה לתושבי ערים ברחבי הארץ במטרה לאסוף את כתובת המייל על מנת לשלוח את שובר הארנונה באמצעות מייל במקום דואר רגיל ,משפר את איכות הסביבה , חוסך כסף לעירייה ובמקביל מאפשר תעסוקה לאנשים עם מוגבלויות.
  • מוקד מענה אנושי 24/7 : מתן שירות לתושבי עיריות ומועצות אזוריות ומקומיות בשיחות נכנסות בתחומי חינוך, תשלומים, תברואה, הפעלת כוננים , תיעוד במערכות ה CRM של הרשות.
  • סקרי שביעות רצון תושבים: ביצוע סקרים טלפונים למדידת שביעות רצון תושבים מרמת השירות שהם מקבלים מהמחלקות השונות של הרשות.
  • אקדמיה למעסיקים – עומדים בדרישות צו הרחבה לתעסוקת אנשים עם מוגבלויות באמצעות :קורסים והדרכות בתחום איתור, מיון ,גיוס, קליטה וניהול אנשים עם מוגבלויות בארגון , סדנת נגישות בשירות המחויבת על פי חוק, אירוח במרכז המבקרים הייחודי של כל יכול.

השירות ניתן לעיריות : באר שבע, רעננה , כפר סבא ,אשדוד , ראשון לציון, גבעת זאב מועצה אזורית מנשה,מועצה אזורית חוף השרון, מועצה אזורית רמת נגב , תאגיד מי רעננה , מגער, החברה לאוטומציה ועוד.