שם החברה Commbox

שם המוצר Omnichannel platform אתר https://www.commbox.io/he

אנו בקומבוקס פיתחנו את פלטפורמת הדור הבא לתקשורת רב-ערוצית בין עסקים ללקוחות המשפרת את חווית הלקוח באמצעות שירותי תמיכה בערוצים דיגיטליים.

הפלטפורמה שלנו מורכבת מתיבת דואר נכנס חכמה לשירות לקוחות בכל הערוצים בתוספת ערכה של מודולים גמישים המאפשרים לארגונים לשרת את לקוחותיהם בכל זמן ובכל מקום. עם קומבוקס תוכלו לספק שירות לקוחות אוטומטי ואנושי, ובקלות להשיק ערוצי תקשורת חדשים ולספק חוויית לקוח אחידה, בין אם זה באמצעות בוטים, אימייל, צ’אט, ,וואטסאפ, SMS, וידאו, קול, פייסבוק מסנג’ר, אינסטגרם, ועוד.

הפלטפורמה החדשנית שלנו מצויידת ביכולות מתקדמות המבוססות על בינה מלאכותית, הבנת כוונות לקוח, ובוטים רב-ערוצים אינטליגנטיים העובדים בהרמוניה מושלמת עם נציגי השירות והמכירה בארגון.

  • הפנו יותר שיחות טלפון לשירות דיגיטלי והרשו ללקוחותיכם לתקשר עמכם בדרך שהם מעדיפים.
  • ייעלו את שירות הלקוחות על-ידי אוטומציה של תהליכים בתוך הארגון שלכם.
  • אפשרו ללקוחות שלכם לשלוח לכם מסמכים מועתקים מהנייד שלהם דרך כל הערוצים הדיגיטליים במקום לסרוק אותם או לשלוח אותם בדואר או בפקס.
  • ספקו שירות עצמי חכם באמצעות בוטים המבוססים בינה מלאכותית.
  • הפחיתו עלויות תפעוליות ושדרגו את חוויית הלקוח שלכם ותנו ללקוחותיכם לתקשר איתכם באופן ובדרך המועדפת עליהם, דרך ערוצים דיגיטליים והכל דרך תיבת דואר נכנס חכמה אחת!
  • ספקו תגובות מיידיות ללקוחות כדי לוודא שכל לקוח מטופל בזמן המתנה מהיר.
  • המשיכו שיחות טלפון עם SMS או פלטפורמות העברת הודעות אחרות.
  • פתרו בערך כ-40% מהאינטרקציות עם לקוחות באמצעות בוט המבוסס בינה מלאכותית.
  • ספקו שירות לקוחות בוואטסאפ – קומבוקס הינה השותפה הרישמית היחידה של וואטסאפ בישראל.
  • ספקו שירות לקוחות אחיד בכל נכסי המדיה החברתית שלכם באמצעות תיבת הדואר הנכנס החכמה והרב-ערוצית של קומבוקס.
  • הטמיעו אזורי שירות לקוחות חכמים המגיבים בדפי המדיה החברתית שלכם, אתרי אינטרנט ויישומים שניתן לעדכנם במהירות על-ידי מנהלי מרכז השירות והמכירה במקום מנהלי האתרים.הפתרון מיושם ב עיריית חולון, עיריית חיפה, עיריית רעננה, עיריית הוד-השרון, עיריית כפר-סבא,וב Birmingham city council (אירופה)