שם החברה ClearMash Solutions

שם המוצר קלירמאש - תוכנה לניהול והנגשה של ידע אתר https://www.clearmash.com

קלירמאש – תוכנה לניהול והנגשה אפקטיבית של ידע לשיפור השירות לתושב באמצעות שיפור המענה של הנציגים והעובדים – תוך הפחתת עלויות התפעול.

המערכת תסייע לנציגי המוקד ולעובדים, להגיע במהירות ובפשטות לידע הדרוש שיוצג להם בצורה תמציתית ובהירה, כדי לאפשר מענה איכותי ורלוונטי לפונים.

קלירמאש – שירות בענן לניהול והנגשה של ידע בזמן אמת, לנציגי שרות, לכלל העובדים וללקוחות.

קלירמאש מיישמת שתי מתודולוגיות: ניהול ידע תפעולי (נהלים, תהליכים ארגוניים, פתרון תקלות וכו) וניהול ידע שירותי (למתן שירות מיטבי לתושבים בערוצים שונים) לצורך:

  • מתן מענה מהיר ומדויק לפניות הציבור
  • הנגשה נוחה ויעילה של ידע לציבור באמצעות פורטל אינטרנטי מובנה לשרות עצמי
  • שיפור תהליכי העבודה והמקצועיות של העובדים
  • התייעלות וחיסכון, כולל צמצום משך הכשרת העובדים
  • עמידה בנהלים ורגולציה למניעת טעויות וצימצום סיכונים

מטרת המערכת

לשפר את השירות הניתן לתושבים, באמצעות שיפור המענה של הנציגים והעובדים תוך הפחתת עלויות התיפעול. המערכת תסייע לנציגי המוקד ולעובדים, להגיע במהירות ובפשטות לידע הדרוש, שיוצג להם בצורה תמציתית ובהירה, כדי לאפשר מענה איכותי ורלוונטי לפונים.

תועלות עיקריות ממערכת קלירמאש:

  • למנהלי הידע העירוניים: יצירה, הפצה וניהול פשוט וידידותי של תוכן
  • לנציגים ולעובדי העירייה: קבלת הידע הנדרש לצורך תקשורת איכותית ומוצלחת עם הפונים באמצעות “דחיפת” ידע אקטיבית מעל מערכות תפעוליות
  • למנהלים: שקיפות לשימוש בתוכן ולאיכותו – לצורך בקרה ושיפור מתמיד.

מערכת ניהול הידע קלירמאש מסייעת לנציגי השירות בקבלת המידע הנדרש והובלת נציג השירות באופן ניהול השיחה ו/או ביצוע תהליך העבודה שיפור השרות וחיסכון בעלויות נובעים מ:

  1. מתן תשובות מדויקות לפונה תוך קיצור משך המענה, כלומר: קיצור התורים ויותר שיחות לשעה לנציג.
  2. כל נציג מומחה  ויכול לפעול עצמאית ללא צורך בעזרה
  3. צמצום התקשרות חוזרת, פתרון איכותי לתושב בפניה הראשונה (FCR).
  4. קיצור במשך הכשרת הנציגים, אין צורך לשנן מידע,  המערכת מנגישה את המידע הרלוונטי בזמן שהוא דרוש

המערכת מוטמעת בחולון ובירושלים.