תוכנת Cloudtalk מאחדת את כלל פעילות ההתקשרות בין התושב לרשות בפלטפורמה אחת- אותה כל אחד יכול לפעול ולהפעיל בקלות רבה, ללא צורך באיש מחשבים. יתרה מכך, על אף שהמערכת מאוד קלה לשימוש, אנו מספקים מוקד תמיכה 24/7 למענה על כל שאלה או בעיה.

בעזרת השימוש בתוכנה, זמני ההמתנה של התושבים במוקד הטלפוני ירדו משמעותית. זאת באמצעות חיבור הנתונים שקיימים במערכות שונות על הלקוח, עוד לפני המענה, ובאמצעות כך ניתוב הלקוח לעובד.ת הנכונים- ללא צורך בסבב של ניתוח אנליטי והצלבת נתונים ממערכות שליטה ובקרה שונות.

כמו כן, התוכנה מציעה שירותים נוספים כגון: הפקת דוחות, סקרים אוטומטיים, סידור העובדים בשטח לפי ‘קבוצות חכמות’ מראש במערכת והכל- עם מספרי טלפון מובנים בענן או באמצעות במספרים שכבר קיימים.

כיום, החברה עובדת עם מאות חברות בארץ ובעולם ועם עיריות שונות באירופה.